شرکت آسیا تابلو

شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

شرکت آسیا تابلو

شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و دارای کارت شناسایی از وزارت صنایع فعالیت خود را از سال 1350 در زمینه ارایه خدمات فنی ومهندسی طراحی و ساخت انواع تابلو های برق صنعتی آغاز نموده است

آخرین مطالب

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ارتیاط با ما

آدرس

تهران – خیابان سعدی جنوبی – کوچه ترابی گودرزی – ساختمان عزیزی – شماره29

تلفکس: 02133927813

 

شماره تماس:

021-33118954 -021-33119747- 021-33119649

ایمیل :

info@asiatablo.ir

asia_tablo@yahoo.com

  • شرکت آسیا تابلو
  • ۰
  • ۰

خدمات آسیا تابلو

حفاظت اضافه بار

در بعضی مواقع جریان مصرفی دستگاه، به خاطر نشتی از حد مجاز خود فراتر رفته که نسبت به مقدار و زمان افزایش، به تجهیزات و دستگاهها آسیب می رساند. در تابلوهای برق برای جلوگیری از اضافه بار از کلیدهای اتوماتیک، رله های حرارتی، بی متال ها و …. استفاده می شود.

حفاظت افت ولتاژ و توالی فاز

در برخی از دستگاهها افت ولتاژ باعث آسیب به دستگاه شده و همچنین توالی فاز نامناسب هم باعث کارکرد نادرست دستگاه شده که برای جلوگیری از افت ولتاژ و توالی نادرست می بایست از یک سری تجهبزات حفاظتی مانند کنترل فاز، رگولاتور ولتاژ، کنترل کننده های ولتاژ و… استفاده کرد.

حفاظت در برابر اشخاص
در بسیاری از مواقع که کار با تابلو توسط اپراتور انجام می شود، می بایست کل تابلو برق و دستگاه دارای کلید محافظ جان باشد. محافظ جان به نحوی عمل می کند که به محض اتصالی عمل کرده و مدار را قطع می کند.

حفاظت اتصال کوتاه

برای جلوگیری از خطرات ناشی از اتصال کوتاه در دستگاه ها و نیز حفاظت از خود دستگاه، از لوازم و تجهیزات حفاظتی مثل فیوزهای مینیاتوری ،کلیدهای کاردی و انواع فیوزهای تندکار استفاده می شود. این نوع اتصالی که به دلیل جریان لحظه ای بسیار بالا و تقریبا بین ۲۰ تا ۱۰۰۰ برابر جریان نامی دستگاه ممکن است صدمات شدیدی به دستگاه وارد کند.

  • شرکت آسیا تابلو
  • ۰
  • ۰

شرکت آسیا تابلو

شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و دارای کارت شناسایی از وزارت صنایع فعالیت خود را از سال 1350 در زمینه ارایه خدمات فنی ومهندسی طراحی و ساخت انواع تابلو های برق صنعتی آغاز نموده است و با استفاده از دانش فنی و مهندسین مجرب و نیروهای متخصص و ورزیده و با در اختیار داشتن ماشین آلات لازم در این صنعت , به کار بردن مصالح و مواد اولیه مرغوب رعایت موازین تکنیکی مطابق با استاندارد بین المللی و آیین نامه های مربوطه ارائه خدمات پس از فروش موفق به عرضه مرغوبترین تولیدات و ارائه بهترین خدمات به ارگانهای دولتی و صنایع کشور نظیر , صنعت نفت , گاز, توانیر, مخابرات , آب و فاضلاب , کارخانجات تولیدی و واحد های بیمارستانی فرودگاه و مترو شده است.

  • شرکت آسیا تابلو