شرکت آسیا تابلو

شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

شرکت آسیا تابلو

شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و دارای کارت شناسایی از وزارت صنایع فعالیت خود را از سال 1350 در زمینه ارایه خدمات فنی ومهندسی طراحی و ساخت انواع تابلو های برق صنعتی آغاز نموده است

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آسیا تابلو


حفاظت در برابر اشخاص
در بسیاری از مواقع که کار با تابلو توسط اپراتور انجام می شود، می بایست کل تابلو برق و دستگاه دارای کلید محافظ جان باشد. محافظ جان به نحوی عمل می کند که به محض اتصالی عمل کرده و مدار را قطع می کند.

حفاظت افت ولتاژ و توالی فاز

در برخی از دستگاهها افت ولتاژ باعث آسیب به دستگاه شده و همچنین توالی فاز نامناسب هم باعث کارکرد نادرست دستگاه شده که برای جلوگیری از افت ولتاژ و توالی نادرست می بایست از یک سری تجهبزات حفاظتی مانند کنترل فاز، رگولاتور ولتاژ، کنترل کننده های ولتاژ و… استفاده کرد.

حفاظت اضافه بار

در بعضی مواقع جریان مصرفی دستگاه، به خاطر نشتی از حد مجاز خود فراتر رفته که نسبت به مقدار و زمان افزایش، به تجهیزات و دستگاهها آسیب می رساند. در تابلوهای برق برای جلوگیری از اضافه بار از کلیدهای اتوماتیک، رله های حرارتی، بی متال ها و …. استفاده می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی